söndag 11 november 2012

Nästan en månad...

... utan ett enda inlägg. Vad tyder det på? Jag har massor med bra och dåliga nyheter som förtjänar långa genomgångar. Och eftersom det här är min dagbok light som jag använder för att komma ihåg saker (jag lider av kroniskt dåligt minne efter min lilla tur in i väggen för några år sen) så vill jag lägga lite tid på det... sen... Just nu hinner jag inte. Jag har två kandidater på jobbet, jag har varit i Stockholm fem gånger på en månad (både för jobb och nöjen) och jag har fortfarande inte fått ordning på alla papper och försäkringar hit och dit efter debaclet med Nifty (det är en av de saker som förtjänar ett inlägg. Eller två, tre alla gånger). Men jag ville bara lugna alla oroliga fans (eh få se, Anna G, Annagrannen, Angel och mamma och pappa?). Det är på g.

Tills dess tänker jag öka frekvensen även om jag inte hinner skriva om allt kronologiskt hela tiden. Idag är jag glad för att jag redan köpt ingredienser till min födelsedagstårta. Jag vet inte när och hur jag tänker bjuda på den, men marsipanlocket ligger i skafferiet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar