måndag 27 augusti 2012

Har numera...

... alla lärarbloggar igång (en för varje kurs. Det blir en del). Inte lika kul som att blogga här men how much can a girl blog in a day liksom?

I söndagskväll svängde pappa förbi på väg mot jobb österut. Mamma undrade i lördags om jag ville ha "lite blåbär". Med tanke på att jag äter bärsmoothie varje morgon och blåbären är den klart dyraste ingrediensen så bomshackalackjatack. 

















Fler spännande nyheter från mitt liv: På jobbet brukar vi bjudas på fika typ... en gång varje termin. I år har de ÄNTLIGEN förstått vad som är det enda acceptabla glutenfria fikabrödet! Mums!


















Och så här vi förstås firat Jörgen och skolstarten. Service är när man får den andra ölen innan den första tar slut. Visst är det vackert?







Häromdagen utbröt ett litet krig hemma. Niklas sprayade ner mig med raklödder. Jag bidade min tid och sen tog jag hämnd... Synd bara att jag inte siktade lika bra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar