måndag 3 september 2012

Always...

... look on the bright side of life. Ni kommer att förstå varför jag väljer just denna trudelutt som inledning på en solig måndag.

I morse skulle jag väcka Niklas "mysigt". Alltså hoppa upp i sängen och våldskrama honom medan jag väser "kaffet är klaaaart, dags att kliva uuuupp". Tyvärr har jag en rätt hög säng, vilket innebär att jag måste använda en pall i hoppet upp i sängen. Och tyvärr var den pallen inte riktigt där min namnlösa tå (den bredvid lilltån? Vad heter den?) trodde att den var. Således har jag nu övergått från att bryta småtårna längst ut till att satsa på de mer svårtillgängliga en bit längre in. Man måste ju utmana sig själv då och då.

MEN, den ljusa sidan då? Jo, jag hann med danskursen igår och det var fan bland de roligaste passen jag någonsin varit på. Kursledaren sa att jag skulle sluta sejfa och överdriva ett tag för att komma ur gamla vanor. I shall. I shall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar