söndag 5 juli 2015

En semestervecka

En bild säger mer än 1000 ord. 1000 ord skulle inte räcka för att beskriva en vecka här, så det blir många bilder. 


Kom alla mina små kycklingar! Jag avstår alla ordvitsar om hönsmammor. 

Min shopping. Det här är bara snacks och toapapper från Dollarstore, matshoppingen krävde en egen runda. Givetvis. 

Första men inte sista sommarfikat med Mari och mor. 

Tjuvarna berättade under rättegången var de kastat mammas väska, så vi gav oss ut på skattjakt. Resultatlös dock! 

Zazu utforskar vårt sommarhus! Han kan inte ha blivit så nöjd eftersom han inte kommit in på en vecka utan föredrar att häcka under huset. 


Tappade plattången i flera dar. Hade förstås lagt den i skafferiet. 

En mil! Kyrkdalsmaran avklarad! 

After löpning hos Nilssons med 25 gäster. Go big or go home liksom.


Utsikten från mitt fönster i sommar. Kyrkdalsälvorna dansar i brist på bra sommardanser här uppe. Vad har hänt med alla bra danslogar?!

Lite oväntat att Sollefteå bjuder på så snitsigt kaffe? 


Ska man åka och bada ska man göra det med stil! Jeep alltså!

Årets läskigaste?! Vad hände med Micke?

Mamma hävdar att hon inte har några armmuskler. Jag hävdar motsatsen. Jag har rätt. 

Och fler veckor blir det. Semester. Sommar. Äntligen. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar