onsdag 28 oktober 2015

Dagens visa

Jag är fullt medveten om att alla inte analyserar grejer lika mycket som jag gör. Men har ni tänkt på hur man kan blockera andras kommunikation nuförtiden? Om nån skickar ett meddelande på Messenger till exempel som man inte svarar på så kan de inte skriva mer förrän man svarar. Nån som skickar tre sms i rad utan svar däremellan uppfattas som lätt (okej svårt) desperat. I ett vanligt samtal är det helt okej att lägga till en kommentar eller två, men icke i digitala sfärer. Skitfånigt. Jag som ibland tenderar att vara lite otålig o-r-k-a-r ju inte vänta! Tur att jag omger mig med människor som är väl medvetna om mina brister. Och förtjänster. Meddelanden från mig är ju praktiskt taget en egen konstform. Men ni behöver inte svara på alla. Bara jag får skicka så många jag vill.

1 kommentar:

  1. Skicka så många du vill och när du vill, jag blir hjärteglad för vartendaste ett!

    SvaraRadera