lördag 30 juni 2012

The more the merrier

Fler kort från midsommar. Man måste nämligen föreviga när familjen Nilsson är klara I TID?! Vi bara satt och väntade... och väntade... och allt var liksom klart? Hur gör man? Nån som kan tipsa dem som alltid kommer när brasan redan tänts?

Och Fraj, jag FÖRSÖKER verkligen få min älskling att vara med på kort så att hela världen får se hur fin han är, men han har spelat dataspel hela livet, hans reflexer är out of this world. Det är inte mina. Så det är en rätt ojämn kamp vi för. 


 


 Jag ansvarade för den alkoholfria välkomstdrinken. Vi sa inget om att den saknade alkohol. Varför förstöra stämningen liksom. 




Jag gjorde kransar. Vi hade på oss dem i minst... två minuter. 
 

Therese sa nåt om hur mycket hon irriterar sig på att folk nuförtiden aldrig kan släppa sina mobiler?






Och så. Sommarens höjdpunkt och vinterns ljuspunkt är bokade och klara. BRYAN ADAMS med systrarna i augusti och BRAD PAISLEY förhoppningsvis med Angel i november. Åh åh åh vad jag är nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar