lördag 16 juni 2012

Sommarlov vi väääntat på...

I måndags var det äntligen dags för Jörgens special! Som några av er vet nådde jag förra året den aktningsvärda åldern av 30 år. En av många presenter var ett trevligt litet memory som gav mina kollegor en hel del uppdrag att utföra under året. Elin hade turen att tillsammans med mig göra sig förtjänt av nämnda Jörgens special, vilket innebär en helkväll i just Jörgens sällskap där han står för fiolerna. Han betalar alltså för all öl man vill dricka. 

 

I mitt fall kunde det ju inte bli så många öl med tanke på mina kostvanor, så jag fick mat också! Som vanligt hann jag inte ta kort förrän efter att den värsta hungern stillats. 



 

Ölen var inte heller direkt full vid fotoögonblicket.  Det var det andra som var. Höhöhö.



Första dagen på sommarlovet.


 



Så här nervösa var vi. Men Nifty klarade biffen, bara ett litet fel med strålkastarna som inte torde kosta många kronor att åtgärda. Hon är med oss ett år till, halleluja!










Det är Niklas tur att fixa romance i helgen. Vi började med fika. Romantik är ju som bekant något högst individuellt, och det här... Det här är my kind of romance.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar