onsdag 4 april 2012

Det var en kyckling...

 ... som hette Gullefjun. Eller det var tydligen flera kycklingar. Häromdan hade Niklas fixat en överraskning. Var jag än tittade stod det en kyckling där!



 Ja det är toalettlocket.



Efter en liten förkylningssvacka blev jag plötsligt superpepp och ville fixa lite här hemma. Ni vet. Så där som man blir när man varit hemma några dagar och rastlösheten kryper i hela kroppen. Så jag limmade ihop min sax med superlim. Ja, alltså egentligen var planen att limma ihop helt andra grejor, men saxen och mina egna fingrar var det enda som fäste. Och JÄVLAR vad det fäste.



Årets första fluga! Jag skiter i att det är minusgrader igen, nu är det VÅR!












Och inte nog med det. På måndag. Åker. Vi. Till.Irland. Jag har en ny fin resväska som går att rulla åt alla håll (jag blev inspirerad av Denise), ett tursamt inköp med tanke på att jag igår fick någon form av ryggskott. Jo tack. Jag vet hur man laddar inför en utlandsresa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar