söndag 20 maj 2012

Det viktigaste är inte att vinna...

... utan att kämpa väl. BullSHIT! Det viktigaste är att kämpa väl OCH vinna eventuella priser på det. 



Men first thing's first. Förra helgen var det dop. Lilla Alma verkade mycket nöjd med tillställningen. Linnea satte det bästa hon hade på bordet (systersonen) och jag såg till att ha det trevligaste bordssällskapet. 
 

 

 Temat var rosa. Tårtorna såg ut att vara to die for. Meeen, eftersom jag fortfarande går på min diet fick jag...


... en kopp slätt kaffe. Och en rosa servett. 













Den här helgen var det dags att fira en något äldre huvudperson. 












Anonym: Jag sjunger i alla fall inte om Bamse som suger k*k!



 Angel: Det känns inte riktigt okej med Jossan bakom ryggen.









Och det var alltså här jag VANN. Det spelar ingen roll vad frågesporten handlar om, finns det en vinst att kassera ut är den MIN.


















Jag vill ju gärna visa min vardag också, men han är så jäkla svår att fånga på bild. Eller, att kalla honom för vardag är inte riktigt rättvist. Han är en fest varje dag.

1 kommentar:

  1. Nä, huvva, det var det vi som sjöng lite (förhoppningsvis) lätt mumlande(vart tar världen vägen när gamla hederliga snapsvisor glöms bort)....apropå det här du sa i talet om att "smälta in". Så. Jag tycker att skratta åt allting är en bättre väg att gå Jessika ;).

    SvaraRadera