tisdag 29 maj 2012

Nu vet jag vad jag vill bli!




På TV häromdan såg jag en kvinna som jobbade som ORGANISATÖR. Det vill jag också bli. Jag känner hur jag får något lystet i blicken vid tanken på att organisera upp andras liv, hem, arbeten, ja vad som helst egentligen.Jag provjobbade lite hemma hos mor i helgen. Inte för att hon behöver det, mamma har full koll redan. Men jag hittade ett litet ställe där jag kunde lägga näsan i blöt.

 Det kanske inte syns jättestor skillnad, men tro mig, det är det.





Rand höll koll på läget. 



Jag vet att man kan ifrågasätta min lämplighet för nämnda yrke med tanke på att jag kan vara en aning... tankspridd i mitt privata liv. Men jag kan faktiskt skilja på jobb och privatliv. 

Här skulle jag vilja passa på att tacka Annagrannen som heroiskt kom till min räddning häromdan när jag lyckats låsa in nycklarna i min egen lägenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar