måndag 17 december 2012

Årets första...

... julklapp!  En sån här får man om man samlar några kollegor och tvingar dem att sjunga varje måndag:




Jag kan varmt rekommendera metoden.
















Och så har jag varit på luciatåg. Inte bara jag, Niklas följde med. Mammas kommentar (via sms) "Har du fått ut Niklas i snön???"


















Sen åkte Niklas till Kanarieöarna. Jag roar mig med att rätta texter, rätta texter och rätta lite till. Samt att prova kläder inför årets tripp till Hällsjö. Ja? Man måste vara rätt klädd ska ni veta, värre än Stureplan a hänne!



Ja okej, jag köpte en påse ostkrokar för att trösta mig (läs: för att få äta upp allt själv) i helgen. Tydligen gör gräsänkeskapet att jag tappar alla former av hyfs och etikett.




Ja det är smulor det där. Det blir så om man maniskt äter ostkrokar slött halvliggande i soffan. Och ja, det är en Harry Potter-tröja.


Och ja, jag vet att en vecka inte är särskilt lång tid, och jag tyckte det var mysigt att vara själv i en dag eller två. Nu tycker jag dock att han har fått nog med sol och värme och kan ta och komma hem igen. Ostkrokarna är ju ändå redan slut?



1 kommentar:

  1. Håller med. En dag eller två går det bra att vara själv, äta ostkrokar, dricka valfria drycker och se valfria filmer. Men sen räcker det.

    SvaraRadera