fredag 25 januari 2013

Har inte tid att blogga...

... jag har en och en halv bok kvar av de fem som hittills kommit ut i Ilona Andrews romanserie om Kate Daniels, min nya favoritromanhjältinna. Bella Swan och Katniss Everdeen kan slänga sig i väggen (men Stephanie Plum är på samma nivå när det gäller snärtiga dialoger även om hon inte slåss hälften så bra som Kate).

 

Jag använder just nu böckerna som belöning. Rätta tjugo elevuppsatser = läsa ett kapitel. Eller två. Eller så många jag nu hinner innan jag somnar med boken i hand.

För övrigt är jag rätt nöjd med att ICA äntligen fattat vad som ska ligga på listan "Mina varor" och som jag därmed får rabatt på:

Ostkrokar OCH Noblesse, jippie! (skinkan är Niklas, vad trodde du?!)
Och så har vi köpt skrivbord så att Niklas dator kunde flytta in! 

Och så har jag bevis på att Niklas och jag delar på ansvaret i köket.
I formen vår mycket demokratiska kycklinggratäng som båda kan
äta och som båda tycker är god. Den ENDA maträtt som detta gäller för. 
























































Och bara så alla vet: Jag älskar min lilla Bubbinubbi mest i världen! (Niklas tycker att jag ska förtydliga att det är han jag menar, men vad fan skulle det annars vara?!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar