onsdag 16 januari 2013

Vasa's finest...



... eller "pickin' up the slack", som skulle kunna vara ett lämpligt namn både på det här blogginlägget och på vår traditionella julavslutning på Absint. Allt det där man inte hinner prata om på jobbet hinner man med under årets längsta sittning som inte kallades för Crazy Friday för intet!

F: Då behöver inte jag skämmas för min ända!
Det var det jag och en anonym kollega hörde, men tydligen menade han ENDA. Yeah right. Och okej, det här är faktiskt INTE ett citat från julavslutningen men ändå. Eller ända?

T: Här sitter det en skruv lös!
Linnea: Var är alla MINA vänner?


A: Och där kan man plugga in nåt ja!

M: Det blir en liten nätt grupp om sex?












P: Men det var inte mitt glas det här? Det var chipsglaset!














P: Han har hörlurar på sig?
A: Nej, han har ett halsveck.

Just nu har jag världens bästa jobb. Och världens bästa kollegor. Jag är rätt säker på att det hänger ihop på nå vis.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar